top of page
brand strategy

e important să mai dăm și înapoi.

Ce ne dorim in mod special prin implicare noastra in astfel de proiecte? Organizatia sa stea pe propriile picioare. Sa nu mai trebuiasca sa fie dependenta de a sta cu mana intinsa pe la usile mairilor companii. sa poata sa isi expuna valoarea corect in fata celor care sunt dispusi sa se alature cu resurse cauzelor pentru care ONG-urile cauta solutii. . Si nu in ultimul rand sa descoperim cu putem sa diversificam streamurile de venit pentru a nu fi dependent doar de o sursa de venit. Sa trebuiasca sa accepte ajutor de la companii care nu au nici-o legatura cu cauzele pe care. de ce nu sa convingem companiile de valoare de pe care o pot capata alaturandu-se unor cauze. Daca nu stiai ONG-urile pot sa creeze venituri din foarte multe locuri. Pe scurt, dormi sa facem o lume mai buna.

De ce imi place sa lucrez cu OMG-uri. In primul rand ca nu sunt atat de rigide. Sunt deschise sa adopte strategii mai fanteziste. Isi asuma mai multe riscuri. Pentru ca vor sa rezolve problemele pe care cei abilitati nu le rezolva. Pentru ca au convingerea orbeasca pot face o lume mai buna. Pentru ca deschid cai noi si posibilitati pe care nimeni nu le-a explorat. Pentru ca cam inceput sa cred in Karma, pentru ca primesti ceea ce dai. Pentru ca oamenii care fac parte din culturile astea au o anumita vibratie, sunt efervescenti, iti dau un vibe bun, sunt intr-un fel care este greu de descris dar usor de simntit.

bottom of page