cine suntem?
Suntem aici de ceva vreme. De vreo 15 ani, timp in care am facut tot felul de traznai in industria de advetising si pr cu rezultate foarte bune si colaborari faine cu branduri si festivaluri pe care este foarte probabil sa le cunosti, ne-am concetrat in ultimii 5-6 ani pe ce sunt brandurile, cum functioneaza brandurile, ce ii face pe oameni sa se indragosteasca de ele si mai ales cum sa facem un brand sa fie placut si adoptat de consumatori. Noi spunem ca ne ocupam in primul rand de strategie, fie ca este de brand, de comnucare, descoperire și cercetare, poziţionare, strategie social media, strategie de conținut chiar si campanii de marketing. Bineinteles ca facem si productie dar aceasta trebuie facuta dupa niste obiective clare, fie ca sunt de brand fie fie ca sunt de business, asta pentru ca lucrurile sa aiba sanse cat mai mari de reusita. Una peste alta ne place sa gandim si mai apoi sa executam, fiind din ardeal, cahiar daca pare o cale mai lunga si contraintuitiva, ne place sa masuram de 3 ori si sa taiem o data. Suntem din Brasov si ne mandrim cu asta. Am invatat ca lucrurile bune se fac pe fundatii solide. Ca ne dorim ca ceea ce construim sa dainuie in timp. ca daca ne punem ceva in cap il facem. Ca promitem putin si livram peste asteptari. Ca atunci cand am stabilit un plan il ducem pana la capat si ne miscam "uns" contrar miturilor ca ardelenii se misca incet.
​
Suntem la intersecÈ›ia dintre purist È™i turist. Puristul îÈ™i trage valoarea din concepte bazate pe premise subliniate. Turistul are curiozitate È™i ambiÈ›ia sa descopere ceva nou, ceva interesant, ceva de valoare. Credem ca curiozitatea e cherosen pentru creativitatea
N-o sa te minÈ›im ca avem toate răspunsurile pentru ca nu le avem. Dar ce promitem ca facem este ca vom face tot ce ne sta în putință sa aflam cât mai multe ca atunci când luam o decizie în privinÈ›a brandului tău sa fie una educata. De aia va trebui sa avem o discuÈ›ie mai ampla despre ce îÈ›i doreÈ™ti de la brandul pe care îÈ›i doreÈ™ti să îl dezvolÈ›i. Vom face o discuÈ›ie de 3 zile în care vom descoperi pentru cine e brandul tău, cum vrei sa fie perceput, cum sa vorbeÈ™ti publicului pe care doreÈ™ti sa îl atragi, si cum te diferenÈ›iezi de cei cu care concurezi. Credem ca multe lucruri bune pleca de la obiective, asa ca ne interesează mult care sunt ele. Ce È›i-ai propus tu sa faci? Care e viziunea ta? care sunt asteptarile tale
Intrebarea noastra preferata, desi este poate cea mai grea si care pare ca pune in mare dificultate pe toata lumea, este de ce? De ce ne place nou mult intrebarea asta? pentru ca ne duce la miezul problemei pe care dorim sa o rezolvam, pentru ca ne arata care este intentia de baza, scopul pentru care te trezesti de dimineata sa faci ceea ce faci. Stiu ca suna karmic si poate tu nu esti cu lucruri dinastea, dar daca intentia ta este una buna, ai sanse foarte mari ca rezultate pe care le vei obtine sa fie spectaculoase. Intrebarea ast nu este menita sa te puna in dificultate ci mai degraba este pusa ca noi sa intelegem foarte bine ce iti doresti sa faci si mai ales unde vrei sa ajungi.
​
Nu ne plac lucrurile simple, banale, caile batotorite, de aia ca sa lucrezi cu noi trebuie sa fi (sau sa devi) confortabil cu faptul ca vei merge contra curentului si de multe ori luam decizii contraintuitive care la prima vedere par riscante, dar daca ai un pic de rabdare vei vedea ca
Nu punem foarte mare pret pe tool-uri si tactici ci pe strategie si obiective. E o vorba care spune ca daca singurul tool pe care il ai este un ciocan, atunci toate problemele pe care incerci sa le rezolvi vor arata ca niste cuie. De aia incercam sa definim problema cat mai bine, sa alegem strategia care ne da cea mai mare sansa de reusita si doar mai apoi sa alegem tacticile si toolurile cele mai potrivite pentru a duce misiunea la bun sfarsit.
Gandim lucrurile la scara mare dar ne pasa de cele mai mici detalii. Ne plac proiectele ambitioase, mari, chalange-urile dificile. Credem ca pentru a avea succes trebuie sa tintesti sus iar lucrurile pe care le pui in lume sa fie gandite la cel mai mic detaliu.
Spunem ca suntem facuti din 50% inima si 50% creier. Aici sta magia! cel putin pentru noi. Ne bazam foarte mult pe intuitie pentru ca fiecare lucru pe care l-am intuit a fi adevarat, vine dupa o perioada lunga si meticuloasa de reflexie asupra problemei pe care trebuie sa o rezolvam. Suntem prieteni cu ideea ca oamenii iau cele mai multe decizii in viata din intuitie apoi postrationalizeaza pentru a avea o explicatie pentru actiunile lor. de aia spunem ca suntem un fel de magician inginer. Ne pricemp foarte bine la reverse engineering. Intelegem de ce lucrurile sunt si merg intr-un fel.
Daca iti doresti sa construiesti ceva fain…
noi
bogdan boutiuc
fouder / CBO / thinker and beleiver
salut! sunt bogdan si ma ocup in principal cu strategia de brand. curios din fire, imi place sa pun orice lucru sub semnul intrebarii pentru a intelege foarte bine cum functioneza. de aia cred ca cel mai bine ma pricep la "șpil". adica sa gasesc care este spilul ca lucrurile sa functioneze asa cum trebuie.
AÈ™a ca daca iti doresti să construieÈ™ti afaceri, să iÈ›i depășeÈ™ti concurenÈ›ii, sau chiar să perturbi industria in care concurezi. Nu eÈ™ti fericit doar să satisfaci clienÈ›ii? Vrei să-i încânÈ›i? Să ii faci să participe? Vrei să-i organizezi într-un trib care să iti raspandească mesajul despre produsul, serviciul sau compania ta? Sunt aici să ajut.
Education:
-
FACULTATEA ED STIINTE ECONOMICE - MARKETING
alina ariton
founder / CCO
salut! Eu sunt Alina Ariton. Prietenii îmi spun FLU. ClienÈ›ii, Zâna Cuvintelor. Cele 2 nickname-uri nu-s chiar din două lumi paralele. Se întâlnesc în intersecÈ›ia care uneÈ™te skill-urile acumulate din È™coala vieÈ›ii cu cele din experienÈ›a profesională. Exact ca È™i fluturele, am trecut È™i încă trec (dacă tot e un text scris la umbra sincerității) prin etape de schimbare până voi ajunge la forma aia... perfectă nu cred :), mai dregrabă îndeajuns de matură pentru a folosi toate aripile È™i antenele să descopăr lumea în fiecare zi un pic mai mult.
Tu crezi în puterea cuvântului? Eu una, cred. Partea de zâna de la credinÈ›a asta mi se trage. După 25 de ani în care mi-am antrenat bagheta făcând magie prin intermediul cuvintelor în ziare, reviste, advertoriale, campanii radio È™i TV, campanii de comunicare offline È™i online, proiecte caritabile, de branding/rebranding, am devenit acea Zână a Cuvintelor pe care o suni atunci când brand-ul sau bussines-ul tău are o poveste de spus ÅŸi ai nevoie de ajutor de la "specialist".
Mama a vrut să mă fac doctoriță. Eu m-am ambiÈ›ionat să-i demonstrez că pot ajuta lumea altfel. Prin cuvinte, comunicare ÅŸi zâmbete
Education:
-
I’m an item. ​Click here to edit me.
-
I’m an item. ​Click here to edit me.
Certifications:
I'm a paragraph. Click here to add your own text and edit me.